Na Trang, Dalat, Mui Ne en Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Na Trang, Dalat, Mui Ne en Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Na Trang, Dalat, Mui Ne en Ho Chi Minh City

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

28 November 2013 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Dag allen,

Het is weer even geleden maar door gebrek aan computers of slechte verbinding konden we niet meer updaten. Van Hoi An zijn we naar Na Trang gegaan. We zouden gaan voor hestrnd maar het weer hield ons tegen. Nienke ging op stap met Danique en Loes (naar een modderbad) en Bart ging met vincent door de stad fietsen. De laatste dag hadden we wel zon en zijn we met z'n allen naar het strand geweest. Enorme golven en wij waren er zo blij als een kind mee! De volgende dag zijn we naar de bergen in Dalat gegaan. De eerste dag zijn we de stad gaan verkennen op de fiets met danique. Hoe later het werd, hoe kouder het werd. We waren gewend aan 25 tot 30 graden. Maar in dalat ging het kwik niet verder dan 20 overdag. En de avond was pas echt koud. Nienke is ook meteen ziek geworden met een goede buikgriep. Ze heeft 2 volle dagen in bed gelegen en toen hebben we Dalat verlaten. Vrij weinig van gezien dus. In Mui Ne aangekomen werd het weer wel beter. Met zijn allen hadden we een Jeep gehuurd om naar de zandduinen en het vissersdorpje te gaan. Dit was erg mooi. Nu zitten we in Ho Chi Minch City. Een enorm drukke stad met heel veel motors. We zijn met zijn 2e naar de Mekong Delta geweest. Een tour van 2 dagen met een home-stay. Dit was ook erg vet en hebben een leuke avond gehad met een stel(65+) uit Australie. We zijn verder nog bij een oorlogsmuseum geweest, erg indrukwekkend en vandaag zijn we naar een apparte tempel geweest en de Ci Chu Tunnels. Dit zijn de bekendste gevecht tunnels van Vietnam. Hier hebben we ook met geweren geschoten. Met de AK-47 en de M16! Straks vertrekken we met de bus naar Cambodja. Op naar een nieuw avontuur!