Noord thailand - Reisverslag uit Chiang Saen, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Noord thailand - Reisverslag uit Chiang Saen, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Noord thailand

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

18 Oktober 2013 | Thailand, Chiang Saen

We zijn 4 dagen in Chiang Mai geweest. We hebben een dagje lekker rustig aan gedaan en bij het zwembad van het hotel gelegen. De volgende dag zijn we naar de geisers geweest, dit stelde niet veel voor. Bart heeft daar wel een lekker eitje gekookt en lekker opgepeuzeld. Diezelfde dag hebben we samen een bungeejump sprong gemaakt Dit was erg vet. Die dag daarop hebben we een auto gehuurd en zijn we naar de bergen van Chiang Mai gereden. Hier waren mooie kronkelwegen met heel veel gaten in de weg. Tevens hebben we daar een waterval bezocht. Onze laatste dag zijn we naar een olifantenkamp geweest. We mochten met moeder olifant en baby olifant een tocht naar de berg maken. Tevens hebben we de olifanten lekker gewassen. Eind van de dag hebben we de bus naar Chiang Rai gepakt. Hier hebben we 1 overnachting gehad om vervolgens door te gaan naar de Golden Triangle, het drielandenpunt, waar Thailand, Laos en Myanmar bijeenkomen. 19-10 zullen wij de slow boat vanuit Laos, Huay Xai(die duurt 2 dagen) naar Luang Prabang pakken. Hier zullen we de mooie natuur van Laos gaan bewonderen. Groetjes

• 24 Oktober 2013 - 06:32

Annet Tuit:

Hallo Bart en Nienke,

Geweldig al die dingen die jullie zien en meemaken. Vond die foto's met de olifanten zo schattig. Ik zag net weer via facebook jullie in de luchtballon en de sprong die jullie gemaakt hebben. Brrrr knap hoor zou het niet durven. Veel plezier nog samen en de groetjes van ons.
    Liefs de Tuitjes.