Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

01 November 2013 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Wij zitten sinds kort in Vietnam. Na een lange busrit van 20 uur zijn we aangekomen in Hanoi. Wat een chaos in Hanoi zeg. Van alle kanten schieten motors je voorbij. De stad opzich is best aantrekkelijk. Je hebt de Oude Wijk, allemaal kleine straatjes en veel kraampjes. En je hebt een Franse Wijk, meer westers qua winkels en supermarkten. We zijn gisteren bij een waterpoppentheater geweest. Wat traditioneel uit Vietnam komt.Vandaag hebben we de stad verder verkend en morgen zullen we een cruise maken voor 3 dagen naar Halong Bay. Hier hebben we erg veel zin in. Na deze 3 dagen keren we terug in Hanoi waar we de bus naar het zuiden pakken. We moeten 12 uur in de bus zitten en dan zullen we in het stadje Hue aankomen. Dit is het eerste stadje wat op de route ligt totdat we uiteindelijk in Ho Chi Minh City belanden. Groetjes