Noord Vietnam - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Noord Vietnam - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Noord Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

06 November 2013 | Vietnam, Ninh Bình

Hallo,

We hebben een driedaagse reis gehad over de Halong Bay. We hebben een overnachting op de boot gehad en een overnachting op het Cat Ba Island. We zaten daar in een knusse bungalow, met een super mooi uitzicht op het strand en de bergen. We hebben in de drie dagen een grot bezocht, lekker gezwommen bij het strandje en loempia's gemaakt. We zijn tevens bij een bedrijfje op het water geweest waar ze de parels van oesters gebruiken om sieraden te maken (ze werden hier ook ter plaatse gevangen). Daarna hebben we onze plannen iets gewijzigd en zijn we eerst nog naar een ander stadje geweest, Ninh Binh. Hier hebben we een boottocht gemaakt over de rivier, een enorme berg beklommen ( met honderden treden) en enkele tempels bezocht. Vanavond zullen we verder gaan naar Hue.

Groetjes