Koh phi phi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Koh phi phi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Koh phi phi

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

04 Oktober 2013 | Thailand, Krabi

Goede dag,

We zijn vandaag met de Ferry aangekomen in koh phi phi! Een erg regenachtige dag gehad! We wilden foto's op de pc zetten in een internet café, hij was de foto's aan het laden en toen werd het een Thais bestand, waardoor de foto's niet meer zichtbaar zijn, helaas! We hebben nog wel wat foto's gemaakt met de tel van het mooie koh phi phi. We zitten hier erg leuk in een klein rieten hutje! Dit was het weer voor vandaag! Maar eens kijken of er s'avonds hier wat te beleven valt. Groetjes Bart en nienke

Vandaag een aantal eilanden bezocht, waaronder Maya Beach. Waar de film The Beach is opgenomen en een kijkje genomen op het monkey island (Phi Phi Ley). Erg leuk om de aapjes te voeren. Verder een regenachtige dag gehad, de straten stonden hier ongeveer blank tot aan de knie. Morgen ons laatste dagje in Koh phi phi. We zullen dan gaan duiken in het heldere water hier.

• 05 Oktober 2013 - 20:21

Rik:

Hallo Bart en Nienke,

ik heb de foto's gezien hoor! Prachtige entourage waar wij hier alleen van kunnen dromen! Wat mij wel opviel was dat op de foto's van Monkey Island een aapje te zien is dat op andere foto's / locaties lijkt terug te komen. Hoe zit dat?! Wat dat bungee jumpen betreft: wel ff stiekje checken hoor!!

Groeten, Rik.