Aankomst Thailand, krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Aankomst Thailand, krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Aankomst Thailand, krabi

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

02 Oktober 2013 | Thailand, Krabi

Goede dag!

We zijn afgelopen zondag naar Macau gegaan. We hadden daar een overnachting in een heel mooi hotel. De casino's waren daar mega groot! We hebben een gokje gewaagd maar helaas. Dinsdags hebben we nog een hele mooie dag gehad op de speedboot met de oom en tante van Bart en z'n neefjes plus vrienden van de oom en tante van Bart! We hebben in zon band gezeten achter de speedboot, zijn naar een lekker vissersrestaurant geweest, hebben nog geprobeerd te wakeboarden en hebben heerlijk genoten van het mooie uitzicht in HongKong. Je denkt bij HongKong aan de hoge gebouwen, en je denkt niet aan de natuur. Maar het is daar echt heel mooi!

Dinsdagavond zijn we vanuit HongKong via Singapore naar krabi in Thailand gevlogen. Hier aangekomen zijn we naar ons goedkope hotel gegaan, met een extreem hard bed. Vandaag verkennen we krabi town en morgen gaan we naar de 4 Islands, phranang cave, chicken island, tup island en Pisa island. Vrijdag vertrekken we uit krabi naar koh phi phi! Foto's zullen nog volgen wanneer we een internetcafe tegen komen.

Groetjes uit Thailand

• 04 Oktober 2013 - 00:48

Rik:

Hallo Bart en Nienke,

Marijke is weer terug uit Portugal, hoor. Ze heeft sloffen voor oma meegenomen en voor de rest van het land regen! Ik kreeg ook gelijk een bak sla bij het eten, ergo, de 7 vette dagen liggen alweer achter mij. Mijn antieke motorfietsje staat nog steeds op de vensterbank in het voorraam (herdecoratie)! Heb je daar eigenlijk wel een fotootje van gehad? Ik gooi wel wat over de mail. Ben benieuwd naar jullie foto's. Veel plezier op jullie reis en hou je ogen open, misschien hebben we daar volgend jaar nog wat aan !!

Groet, Rik.

Tags: