Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

27 September 2013 | Hong Kong, Hong Kong

In Hong Kong aangekomen bij de oom en tante van Bart, hebben we eerst heel lang uitgeslapen. We waren helemaal kapot en hebben lekker uitgeslapen tot 15:00. Daarna kwamen de neefjes van Bart uit school en hebben zij ons Stanley (het dorpje waar zij wonen) laten zien. We zijn naar het strand geweest en naar Stanley Market.

De volgende dag zijn we lekker vroeg opgestaan, om the Peak te bekijken. Hier heb je een heel mooi uitzicht op Hong Kong (zie de foto's). Daarna zijn we met de starferry van Hongkong naar Kowloon gegaan. Vanaf het water is de skyline van Hong Kong te bewonderen. Daar aangekomen hebben we leuke marktjes gezien. Thuis aangekomen hebben we gezellig met tante Petra wat gedronken.

de derde dag zijn we naar de Big Buddha geweest in Lantau Island. Hier zijn we terecht gekomen via de kabelbaan (erg leuk). In de avond hebben we onze vlucht naar Thailand geboekt, naar Krabi. Hier zullen we dinsdagavond naartoe vliegen. We gaan tevens een overnachting in Macau boeken, het Las Vegas van Azie. Waar we een gokje gaan wagen!

• 27 September 2013 - 20:00

Melissa:

Wat super gaaf! Erg mooie foto's! Dinsdag dus naar Thailand. Leuk om jullie zo op de voet te volgen. Veel plezier. Dikke kus meliss

• 30 September 2013 - 15:37

Fransman:

Ziet er gaaf uit niet te veel vergokken in Macau!! Grt Fransman Petra en Doef

• 30 September 2013 - 17:14

Stijn, Yvonne En Bert Post:

Hallo Bart en Nienke,

Leuk jullie zo te volgen. Mooie foto's. Geen last gehad van de typhoon in Hongkong?

Tot ziens, mails.

de Postjes

• 30 September 2013 - 18:35

Olga Van Elst:

Rik en Petra hebben hier hutspot gegeten. Andere kost denk ik dan daar in Hong Kong. Ze hebben me op jullie reisverslag laten zien. Leuk om te zien en ik wist niet dat de stad zo'n strand had.

Groet Olga van Elst