Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart en Nienke - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Bart en Nienke

12 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

We gaan 7 oktober naar Phuket toe. s' avonds zijn we naar een bokswedstrijd geweest. Eerst begonnen ze met jongere jongens en daarna kwamen de echte gevechten, leuk om een keer gezien te hebben. De volgende dag zijn we naar het tiger kingdom geweest in Phuket. Het was indrukwekkend om zo dichtbij te komen bij de tijgers. s' avonds zijn we doorgevlogen naar Bangkok, dit was eindelijk weer eens een korte vlucht. We hadden in de buurt van het vliegveld een hotel geboekt en zijn de volgende dag naar de Kao San road gegaan de backpackers straat in Bangkok. Daar hebben we voor 3 nachten een hotel geboekt. We zijn vanuit Bangkok naar de Erawan watherfalls geweest, was ook erg leuk om te zien. Van 1 waterval kon je ook afglijden, dat hebben Bart en ik dan ook gedaan. 's Middags hebben we een tocht gemaakt met de olifant, en daarna mochten we nog badderen met een olifant. We dachten dat we de olifant mochten wassen, maar dat ging even iets anders. We zaten op zijn nek en hij besproeiende ons met water. Op het laatst zei de begeleider Rodio en de olifant gooide ons in het water, erg grappig.

We hebben ook nog een tocht over het water gemaakt van Bangkok. Dan zie je pas de arme wijken. Tevens zijn we ook nog op het dakterras geweest van het hotel van the Hangover. Vanuit hier had je een mooi uitzicht over Bangkok. Vanavond gaan we met de bus naar Chiang Mai.

Groetjes Bart en Nienke

• 05 Oktober 2013 - 17:11

Youneverknow:

Haha, er rijden helemaal geen treinen.... Lees het nieuws ns